دوشنبه، 17 مهر 1402 - 18:22

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان:

20 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان طالقان رفع تصرف شد

اسماعیلی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان گفت: بیست هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان طالقان در روستای سگران از توابع بخش پایین طالقان این شهرستان با حکم قضایی و توسط یگان حفاظت منابع طبیعی مستقر در شهرستان رفع تصرف شده و به انفال بازگردانده شد.

طالقان. امیدبانوان؛ پس از صدور حکم قضایی،  روز یکشنبه 16 مهر با حضور  مأوران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طالقان موانع و حصار ایجاد شده در اراضی ملی متصرفین پلاک۱۱۲-اصلی موسوم به سگران از توابع شهرستان طالقان به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع  تخریب و به انفال بازگردانده شد.

 «همایون اسماعیلی» رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان با اعلام این مطلب گفت: پس از پیگیری‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و  واحد حقوقی این اداره و طی مراحل قانونی سرانجام دستورهای لازم برای اجرای حکم رفع تصرف اراضی صادر شد و  در نهایت با حضور مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستانهای طالقان، ساوجبلاغ و کرج و همکاری مامورین نیروی انتظامی این اراضی رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.

وی با قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان به ویژه مراجع قضایی و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تصریح کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه همه مردم، دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

همچنین این مقام مسئول از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست ضمن ایفای نقش همیار طبیعت در  حفاظت از منابع طبیعی کشور، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی، مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

کدخبر: 15952


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise