پنجشنبه، 20 مهر 1402 - 10:24

تیم مقابله با آسیب‌های احتمالی سیل به تأسیسات آبرسانی و فاضلاب البرز تشکیل شد

دومین کارگروه مدیریت بحران و تیم مقابله با آسیب‌های احتمالی ناشی از ورود جریان سیل به تأسیسات آبرسانی و شبکه فاضلاب، در البرز تشکیل شد.

البرز. امید بانوان؛ «حمیدرضا نامداری» مدیرعامل آبفای البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال هشدارهای صادره از سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی‌های فرا نرمال فصل پاییز و احتمال ورود جریان سیلاب به شبکه‌های آبرسانی و شبکه‌های فاضلاب در شهرها و روستاهای استان البرز، گروه‌های مقابله با آسیب‌های احتمالی متشکل از مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل، مدیران آبفای شهرستان‌های البرز و معاونان بهره‌برداری و توسعه فاضلاب و بهره‌برداری و توسعه آب تشکیل شد.

  وی با اشاره به پیش‌بینی‌های لازم برای دو حوزه جداگانه فاضلاب و آب افزود: با بررسی کلیه نقاط آسیب‌پذیر احتمالی در کرج و دیگر شهرستان‌ها، تهیه ابزار و لوازم، اتصالات، لوله، پمپ، دستگاه بسته‌بندی آب و استقرار این وسایل در مکان‌های از قبل پیش‌بینی شده، مدنظر قرار گرفت و دستور اورهال و آماده‌سازی پمپ‌ها و بیل‌های مکانیکی صادر شد.

  نامداری ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه توسط این تیم به‌منظور مقابله با ورود جریان سیلاب به تأسیسات و شبکه‌های آبرسانی و نیز شبکه‌های فاضلاب و جلوگیری از پس‌زدن فاضلاب به منازل مشترکان انجام می‌شود.

کدخبر: 16032


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise