شنبه، 29 مهر 1402 - 11:48

بدرقه تیم ملی بانوان با حضور تاج

مقامات فدراسیون فوتبال اعضای تیم فوتبال بانوان کشورمان را به استرالیا بدرقه کردند.

ورزش. امید بانوان؛ تسنیم نوشت؛ مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان برای حضور در مرحله انتخابی المپیک 2024 پاریس، صبح امروز (شنبه) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

 آئین تجلیل از ملی‌پوشان بانوان ایران با حضور مهدی تاج رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، در مرکز ملی فوتبال انجام شد.

 تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه A مرحله انتخابی المپیک 2024 پاریس در قاره آسیا، با تیم‌های ملی استرالیا، چین تایپه و فیلیپین همگروه است. تیم‌های حاضر در این گروه در کشور استرالیا به مصاف هم می‌روند.

 روز پنجشنبه نیز در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک پاریس، مهدی تاج، مریم منظمی، محمدحسین حمیسی و داود پرهیزکاری با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان با ملی‌پوشان و کادر فنی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 مهدی تاج خطاب به ملی‌پوشان گفت: بی‌شک شما برای رسیدن به این مرحله تلاش کرده‌اید و امیدوارم که موفق باشید. از شما می‌خواهم تمرینات خود را با جدیت و پشتکار پیگیری کنید و در عرصه‌های مختلف بین‌المللی عملکرد موفق و درخشانی داشته باشید. از هیچ تلاشی برای موفقیت و به اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان دریغ نکنید.

کدخبر: 16193


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise