شنبه، 06 آبان 1402 - 12:36

از هشتم آبان؛

دومین دوره بازارچه برکت عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی در کرج برگزار می‌شود

دارایی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اجرای دومین دوره بازارچه برکت عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی در پارک نبوت کرج خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «عبدالله دارایی» مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به منظور حمایت از تولیدات و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و در راستای اشتغال بانوان البرزی و تکمیل زنجیره تولید تا فروش در حوزه مشاغل خانگی، بازارچه‌های برکت از ابتدای دولت سیزدهم در استان البرز برنامه‌ریزی و با تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرستان کرج فعالیت خود را آغاز کرد.

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: اولین مرحله این نمایشگاه از ابتدای مرداد ماه به مدت دو ماه در قالب ۸۰ غرفه و به صورت گردشی ۱۰ روزه برای ۸۰۰ گروه و افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی برگزار شد و فعالان مشاغل خرد خانگی محصولات خود را در این نمایشگاه به صورت مستقیم عرضه کردند.

 عبدالله دارایی در ادامه گفت: این برنامه با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه مدیریت شهری کرج از هشتم آبان ماه به مدت دو ماه و با همان استعداد ۸۰ غرفه به صورت چرخشی ۱۰ روزه در اختیار فعالان مشاغل خانگی در پارک نبوت کرج برگزار خواهد شد.

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: آن دسته از عزیزانی که دارای مجوز مشاغل خانگی از این اداره کل می‌باشند، می‌توانند برای شرکت در این دوره از نمایشگاه و عرضه محصولات تولیدی خود با مراجعه به تعاونی مشاغل خانگی شهرستان کرج در دور دوم نمایشگاه‌های برکت ثبت نام کنند.

علاقمندان و متقاضیان حضور در این نمایشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز به این آدرس مراجعه و فرم‌های تقاضای خود را تکمیل و ارسال کنند.

 


کدخبر: 16242

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise