یکشنبه، 07 آبان 1402 - 10:25

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج

برکت، بازارچه‌ای برای حمایت از کسب و کار خانگی بانوان

منعمی، رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج از راه اندازی بازارچه برکت از تاریخ ۸ آبان ماه لغایت ۸ دی ماه سال جاری در پارک نبوت در راستای حمایت از کسب و کارهای خانگی و بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

 کرج. امید بانوان؛ «فاطمه منعمی» با اشاره به نشست مشترک با «عبدالله دارایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و «علیرضا عاقلی» رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج بیان کرد: در راستای رفاه و اشتغال بانوان بازارچه برکت برای دومین بار مجددا دایر شد.

 رئیس کمیته بانوان،کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نمایشگاه‌های عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی فرصت مناسب فروش بدون واسطه را در اختیار تولیدکنندگان به خصوص بانوان سرپرست خانواده قرار داده است.

 منعمی بیان کرد: در خصوص واگذاری قسمتی از پارک نبوت که در اختیار این بازارچه برکت قرار گرفته است طبق شیوه‌نامه برگزاری جشنواره‌ها، رویدادها و برنامه‌های فرهنگی ( سازمان سیما، منظر و فضای سبز) عینا اجرا و پس از طرح و بررسی در هیئت مدیره سازمان مربوطه واگذار شده است.

وی با بیان اینکه برپایی این گونه نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای معرفی و ارائه محصولات و توانمندی بانوان سرپرست خانواده است، گفت: باید گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

کدخبر: 16278


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise