یکشنبه، 07 آبان 1402 - 13:23

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ:

اخراجی معلم در ساوجبلاغ نداشتیم

نژادفلاح، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با رد شایعاتی مبنی بر اخراج ۲۰ معلم در این شهرستان گفت: هیچ اخراجی در ساوجبلاغ نداشتیم.

ساوجبلاغ. امید بانوان؛ «رحمت‌الله نژادفلاح» مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با رد شایعاتی مبنی بر اخراج ۲۰ معلم در این شهرستان گفت: اخراج بعد از استخدام و طی مراحل قانونی اتفاق می‌افتد، در حالی که در سال تحصیلی جدید، هنوز هیچ‌کس در شهرستان ساوجبلاغ استخدام نشده و با توجه به این موضوع، اخراج معنایی ندارد.

وی افزود: فرآیند استخدام، در حیطه وظایف شهرستان نیست و از طریق وزارتخانه و سازمان سنجش، طی برگزاری آزمون و انجام مراحل قانونی صورت می‌پذیرد.

نژادفلاح با بیان اینکه اسامی داوطلبین آزمون استخدامی از طریق ستاد آموزش و پرورش به این شهرستان اعلام شده، توضیح داد: با توجه به طولانی شدن فرایند بررسی استخدام و خالی بودن برخی کلاس‌ها، از افرادی که امید بیشتری به پذیرفته شدنِ آنها وجود داشت، دعوت شد به صورت داوطلبانه جهت تدریس در مدرسه حضور پیدا کنند و در صورت تحقق قبولی، تدریس را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: این مسئله در سطح ملی و استانی در حال پیگیری است و از این داوطلبین در مسیر دیگری در آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

کدخبر: 16280


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise