دوشنبه، 22 آبان 1402 - 10:37

تشریح عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز در حوزه قرارگاه اجتماعی

از ابتدای فعالیت قرارگاه اجتماعی استان البرز، بیش از 18 هزار نفر تحت پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز و محلات قرارگاه اجتماعی استان قرار گرفتند.

البرز. امید بانوان؛ «بهزاد غفاری» مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز اعلام کرد: از زمان فعالیت قرارگاه اجتماعی در سطح استان به ریاست استاندار که از ابتدای سال 1401 آغاز شده است و صدور ابلاغ مسئولیت دبیری کمیته آموزش و حرفه  آموزی به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز، تاکنون 18 هزار و 745 نفر در 6 شهرستان، 32 محله و در 74 حرفه مهارتی، از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند  شده‌اند.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گروه‌های هدف قرارگاه اجتماعی استان که تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفته اند، شامل زندانیان، زنان بی سرپرست و بدسرپرست، زنان خانه‌دار، معلولین، اتباع خارجی، دانشجویان، دانش‌آموزان و معتادین متجاهر و بهبود یافته هستند.

غفاری در ادامه بیان کرد: برای تعداد 15 هزار و 384 نفر تاکنون گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای صادر و تعداد 3 هزار و 361 نفر هم در حال گذراندن دوره‌های آموزشی، مرحله معرفی به آزمون جهت دریافت گواهینامه مهارت هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تصریح کرد: توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار استان از مهمترین اهداف قرارگاه اجتماعی است و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با همکاری استانداری البرز، به عنوان مسئول کمیته آموزش و حرفه‌آموزی قرارگاه اجتماعی در سطح استان متولی آموزش در مناطق کم برخوردار است.

کدخبر: 16366


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise