دوشنبه، 22 آبان 1402 - 18:07

آبگیری آزمایشی مخزن آب نظرآباد از سد طالقان آغاز شد

خطوط انتقال و مخزن ذخیره آب نظرآباد از سد طالقان به‌صورت آزمایشی آبگیری شد.

طالقان . امید بانوان؛ «حمیدرضا نامداری» مدیرعامل آبفای البرز در دیدار با «علی حدادی» نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام محمدی امام جمعه نظرآباد، پیگیری نماینده مجلس را یکی از عوامل اثر بخش در تخصیص آب سطحی به این شهرستان عنوان و بیان کرد: ساخت یک مخزن ذخیره آب به ظرفیت 5000 متر مکعب با هزینه 320 میلیارد ریال انجام و به‌صورت آزمایشی آبگیری شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای البرز افزود: موضوع زون بندی (ناحیه بندی) شبکه توزیع در شهر نظرآباد با اصول فنی در حال اجرا است تا  نگرانی مردم از توزیع عادلانه و یکنواخت فشار شبکه آب مرتفع شود.

وی به مواردی دیگر همچون برخورد جدی با انشعاب های غیرمجاز و اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی لازم برای اجرای این اقدامات را انجام داده‌ایم تا در فصل تابستان سال بعد، مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: به‌دنبال پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو، موفق شدیم به میزان 25 میلیون متر مکعب  آب سطحی از سد طالقان به غرب استان البرز تخصیص دهیم  و مهم‌ترین اولویت ما، احداث تصفیه‌خانه آب برای شهرهای  مهستان، هشتگرد و نظرآباد است که انجام شد.

حدادی از اقدامات انجام شده آبفا و آب منطقه‌ای برای بهره‌برداری آزمایشی تصفیه‌خانه، خط انتقال و مخزن ذخیره آب نظرآباد تقدیر کرد.

کدخبر: 16379


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise