چهارشنبه، 24 آبان 1402 - 10:56

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان:

تمام ظرفيت منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در خدمت حفاظت از عرصه‌های ملی است

بیات، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد در خصوص استیفای حقوق دولتی در اراضی ملی و پرونده‌های مهم حقوقی و کیفری مطروحه در حوزه منابع طبیعی گفت‌وگو کرد.

اشتهارد. امید بانوان؛ در ديدار  «اصغر بیات» مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز و رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد که در محل دادگستری این  شهرستان انجام شد، مشكلات و موانع موجود در احقاق حقوق دولت نسبت به حاكميت اراضی دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 اصغر بیات در این گفت‌وگو ضمن تشكر از زحمات مقامات قضايی شهرستان اشتهارد در حفظ و حراست از منابع ملی خواستار تدوام برخورد با متصرفين اراضی دولتی در اين شهرستان شد.

 مدیر كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان البرز همچنین با اعلام اینکه تمامی ظرفيت‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  جهت هرگونه اقدام در خصوص حفاظت از عرصه‌های ملی آماده خدمت‌رسانی است، از  خدمات و همراهی مسئولين قضايی شهرستان اشتهارد نیز در حفظ و حراست از انفال تقدیر کرد.

 «حامد مومنی نژاد» رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد  در این نشست بیان کرد: دستگاه قضایی شهرستان، تمام‌قد در حمایت از منابع طبیعی و حفاظت و صیانت از انفال اقدامات لازم را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

 گفتنی است اصغر بیات را در این دیدار مهدی طیبی سرپرست ادره حراست، روح الله آزاد رئیس اداره حقوقی و حسین نعمایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد همراهی می‌کردند.

کدخبر: 16391


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise