پنجشنبه، 25 آبان 1402 - 15:16

دبیر شورای اسلامی شهر فردیس:

فاز دوم بوستان بانوان فردیس با معماری ایرانی اسلامی احداث می‌شود

اکبری، دبیر شورای اسلامی شهر فردیس گفت: عملیات اجرایی فاز دوم بوستان بانوان در مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربعی به زودی آغاز می‌شود و قرار است دارای امکاناتی همچون کافه و رستوران، فضای رفاهی و… باشد.

فردیس. امید بانوان؛ «ملیحه اکبری» در حاشیه بازدید از بوستان بانوان فردیس که روز چهارشنبه انجام شد، با بیان اینکه فاز اول پارک بانوان در مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی همراه است، بیان کرد: با تلاش مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس عملیات دیوارکشی، زیرسازی و احداث پیاده‌راه این پارک به پایان رسیده است.

وی در ادامه افزود: بوستان بانوان فردیس دارای امکاناتی همچون رختکن، لوازم بازی کودکان، زمین بازی چندمنظوره، فضای اداری، سرویس بهداشتی و پیست دوچرخه خواهد بود.

اکبری با بیان اینکه بانوان نیمی از جامعه هستند و تحقق مطالبات آن‌ها برای مدیریت شهری فردیس از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم این بوستان نیز در مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربعی به زودی آغاز می شود و قرار است دارای امکاناتی همچون کافه و رستوران، فضای رفاهی و… باشد.

وی اضافه کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث فاز اول بوستان بانوان فردیس حدودا ۷۰ میلیارد ریال است؛ مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به توسعه فضاهای سبز شهری دارد لذا قرار است فاز دوم این بوستان نیز با معماری ایرانی اسلامی احداث شود تا شاهد رضایتمندی بانوان فردیسی باشیم.

دبیر شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه مجموعه بانوان فردیس با هدف ایجاد حس امنیت، افزایش کیفیت زندگی اجتماعی و احترام به مقام و حقوق بانوان احداث می‌شود، تصریح کرد: احداث چنین فضاهایی در راستای افزایش سلامت روان و جسم بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته وی، انتظار داریم پس از افتتاح اولین بوستان بانوان فردیس در مجاورت پارک بهشت، شاهد احداث و بهره برداری از چنین مجموعه‌ای در منطقه یک شهرداری فردیس باشیم.

کدخبر: 16421


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise