دوشنبه، 29 آبان 1402 - 12:39

آئین تجلیل از پرستاران بیمارستان مریم کرج برگزار شد

به مناسبت روز پرستار، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در بیمارستان مریم کرج که با ماهیت حقوقی تعاونی اداره می‌شود، در آئین تجلیل از پرستاران شرکت کرد.

البرز. امید بانوان؛ «عبدالله دارایی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در بیمارستان مریم و در جمع پرستاران ، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پرستاران این بیمارستان گفت: ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها با روز پرستار مقارن شده است، هیچگاه تلاش‌های پرستاران در دوران کرونا در ذهن ملت عزیز ایران فراموش نخواهد شد. یاد عزیزان پرستاری که در مسیر خدمت به بیماران در دوران منحوس کرونا به شهادت رسیدند، را گرامی می‌داریم.

دارایی در این آئین گفت: بیمارستان مریم نیز یکی از مراکزی بود که با توجه به حساسیت‌های بیماران این بیمارستان تخصصی که با تلاش و همت دکتر «صلاح الدین دلشاد» و سایر پزشکان و پرستاران عزیز منشأ خدمات فراوانی برای هم استانی‌های عزیزمان بوده است، در ایام کرونا با تلاش همین پرستاران خدمات ارزنده‌ای به مردم شریف البرز ارائه کردند و از این بابت صمیمانه قدردانی می‌کنم.

دارایی در ادامه افزود: عمیقاً باورم این است که پرستاران فرشته‌هایی از جنس مهربانی و رحمت و کمک به همنوعان هستند و وظیفه خود می‌دانم در این روز با حضور در جمع پرستاران بیمارستان مریم به نمایندگی از همه پرستاران عزیز استان و کشورم از تلاش‌های این عزیزان قدردانی کنم و سر تعظیم و ارادت به پیشگاه این عزیزان فرود آورم.

در این برنامه محمد امیری معاون مدیر کل در امور تعاون و جمعی از مسئولین محلی و مدیریت شهری و دکتر صلاح الدین دلشاد رئیس بیمارستان تخصصی مریم کرج حضور داشتند.

کدخبر: 16453


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise