دوشنبه، 06 آذر 1402 - 16:40

دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

حجت الاسلام و المسلمین کریمی، مدیر حوزه علمیه خواهران البرز در نشستی با جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

البرز.امید بانوان؛ در این دیدار که با حضور معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر مدیرکل ارشاد استان البرز، برگزار شد، طرفین ضمن انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بر همکاری و هم‌افزایی دو جانبه حوزه علمیه خواهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تأکید کردند.

«سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با ابراز خرسندی از این دیدار ابراز امیدواری کرد این قبیل جلسات سبب هم‌افزایی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری خوبی در سطح استان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تأکید بر لزوم تعامل برای پرهیز از موازی کاری در فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: رشد اخلاق و اعتقادات در سطح جامعه یکی از اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و ما تلاش داریم برنامه‌های فرهنگی هنری خود را در راستای اهداف کلی وزارتخانه انجام دهیم.

وی به گستردگی مسئولیت و وظایف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حوزه قرآن و عترت، هنر، رسانه، کتاب و نشر و... زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن ادارات کل است و در این مجموعه تمام تلاش‌ها به منظور بهبود عملکرد حوزه فرهنگ و هنر انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی نیز در این دیدار گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای همکاری بین دو مجموعه حوزه علمیه خواهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای تقویت فرهنگ دینی و علمی جامعه بهره برد.

وی با اذعان به عملکرد موثر حوزه‌های علمیه در نهادینه کردن فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: همکاری میان حوزه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، فرصت مناسبی برای هم‌افزایی، آگاهی‌بخشی و تاثیرگذاری در حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

کدخبر: 16482


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise