دوشنبه، 06 آذر 1402 - 16:50

در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛

ارتقای امنیت غذایی کودکان در البرز کلید خورد

مشاور استاندار البرز و مدیرکل دفترامور زنان و خانواده از اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارتقای امنیت غذایی کودکان در استان خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «معصومه آقائی» مشاور استاندار و مدیرکل دفترامور زنان و خانواده بیان کرد: اجرای طرح ملی ارتقا امنیت غذایی کودکان در سراسر کشور آغاز شد.

 وی در ادامه افزود: با اجرای این طرح در استان البرز که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و پیگیری‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و تأیید خانوارهای شناسایی شده انجام شد به خانوارهای دهک‌های ۱ تا ۷ که نمودارهای رشد کودکان آنها دچار اختلال است، ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اعتبار برای خرید اقلام غذایی تعلق گرفت.

 معصومه آقایی گفت: در راستای اجرای این طرح به کالابرگ الکترونیک دهک‌های ۱ تا ۵، به ازای هر بچه دارای مشکل در رشد، یک میلیون تومان اضافه می‌شود که این رقم برای خانوارهای دهک‌های ۶ و ۷، ۶۰۰ هزار تومان است.

 مشاور استاندار و مدیرکل دفترامور زنان و خانواده با بیان اینکه ۱۶ قلم از مواد غذایی برای خرید در این طرح در نظر گرفته شده گفت: به خانوارهای مشمول این طرح از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

 وی در پایان اشاره کرد: خانوارها با نصب برنامه کاربردی شما (شبکه ملی اعتبار) نیز می‌توانند از مشمولیت در این طرح مطلع شوند.

 فهرست تمام فروشگاه‌های فعال در اجرای طرح در این برنامه موجود است.

کدخبر: 16485


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise