چهارشنبه، 08 آذر 1402 - 10:51

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تات عنوان کرد؛

افزایش شاخص «بهره‌وری عوامل تولید» در دولت سیزدهم

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تات در بازدید رئیس بهره‌وری ایران از نمایشگاه دستاوردهای موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت: دولت سیزدهم فرصت بی‌بدیلی در کم کردن خلا عملکرد و دسترسی به بالاترین میزان بهره‌وری عوامل تولید است.

اقتصاد. امید بانوان؛ بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان تات؛ «سید مجتبی خیام نکویی» ساختار، جایگاه و حمایت مناسب در کنار دانش و فناوری بروز را در راستای ارتقا بهره‌وری ضروری دانست و گفت: مسئله امنیت غذایی به عنوان مسئله درجه یک کشور باید در تمام قوا و دستگاه‌های اجرایی ظهور و بروز پیدا کند.

وی با اشاره به گستردگی و تنوع سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در کشور بر اهمیت نقش این سازمان در سفره معیشت مردم تأکید کرد.

رئیس سازمان تات تصریح کرد: تحقق امنیت غذایی در کشور نیازمند دانش‌بنیان شدن بخش کشاورزی است و ارتقای بهره‌وری  محصولات کشاورزی از اهداف اصلی این فرایند محسوب می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی  با تأکید بر گسترش همکاری سازمان تات و سازمان ملی بهره‌وری در راستای افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی گفت: برگزاری جشنواره بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و مزارع نوآور بهره‌ور از جمله اقدامات مشترکی است که با همکاری دو سازمان قابلیت اجرا دارد.

وی با اشاره به تسهیل فرایند تخصیص جایزه ملی بهره‌وری برگزیدگان بخش کشاورزی گفت: این قشر، پیش‌قراولان بهره‌وری در بخش کشاورزی هستند، اختصاص جایزه به این افراد سبب آشنایی بیشتر جامعه با این گروه و ایجاد انگیزه در آنان خواهد شد.

کدخبر: 16506


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise