چهارشنبه، 08 آذر 1402 - 12:21

خبری خوش برای اهالی غرب استان البرز؛

شهر جدید مهستان صاحب بیمارستان می‌شود

حدادی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ اعلام کرد که که شهر جدید مهستان صاحب بیمارستان می‌شود.

ساوجبلاغ. امید بانوان؛ «علی حدادی» ضمن اعلام این خبر خوش بیان کرد: متأسفانه شهر پر جمعیت و مهاجرپذیر مهستان از بدو تأسیس با فقر بیمارستان و کمبود فضای درمانی مواجه بوده به‌نحوی‌که این شهر فاقد حتی یک تخت بیمارستانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مطالبات مردمی اهالی مهستان همواره تقویت زیرساخت‌ها در این شهر تازه تأسیس بوده و مهم‌ترین آن تقویت بخش درمان است، گفت: پیگیری این موضوع از ابتدای دوره فعالیت در مجلس شورای اسلامی با تذکر به شخص رئیس‌جمهور آغاز شد.

 نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان بابیان اینکه تمامی پروژه‌ها جهت اقدام باید مجوز و مصوبه کمسیون ماده 23 را اخذ کنند، گفت: در ادامه پیگیری‌ها طی جلسات مکرر با وزیر بهداشت جهت طرح و جمع‌بندی این مطالبه مردمی اهالی شهر جدید مهستان ؛ نامه‌ای رسمی جهت طرح در کمسیون ماده 23 ارسال شد. همچنین تذکرات مکرری به رئیس جمهور، وزرای بهداشت و راه داده شد. علاوه بر آن مکاتبات زیادی با دولت انجام شده است و جلسات بسیاری در این خصوص برگزار شد.

 علی حدادی بابیان اینکه متأسفانه طرح احداث بیمارستان شهر جدید مهستان دو بار در کمسیون ماده 23 رد شد، گفت: این پاسخ منفی مانع پیگیری‌ها نشد بلکه پیگیری از مسیری دیگری آغاز شد و جلسات مکرری با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور ترتیب داده شد تا ماهیت این مطالبه مردمی به نحو شفاف‌تری برای ایشان تبیین شود.

 وی در ادامه افزود: سرانجام پس از پیگیری‌های مستمر و به لطف خدای متعال عصر روز پنجم آذرماه مجوز تأسیس بیمارستان شهر جدید مهستان از کمسیون ماده 23 اخذ شد تا دغدغه‌ای از اهالی شریف شهر جدید مهستان رفع شود.

 نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان با بیان اینکه با اخذ این مجوز هم‌اکنون جذب اعتبار و بودجه آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به سفر پیش روی رئیس‌جمهور در ماه جاری تمامی تلاش و اهتمامم این است که اعتبار و بودجه این بیمارستان به‌عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور دریافت شود.

 علی حدادی در خاتمه خاطرنشان کرد: تأسیس این بیمارستان در شهر جدید مهستان می‌تواند فاصله دریافت خدمات درمانی تا شهر کوهسار، روستاهای بخش چندار و روستاهای بخش مرکزی هشتگرد را کاهش دهد و تأثیرات مثبتی را برای اهالی این مناطق داشته باشد.

 

 

کدخبر: 16512


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise