چهارشنبه، 08 آذر 1402 - 20:06

همزمان با سراسر كشور به مناسبت ٨ آخر انجام شد؛

بيست و پنجمين مانور زلزله در كرج برگزار شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز از برگزاری بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با همکاری دستگاه‌های امدادی این شهرستان در دبیرستان شاهد شهید «مجید کلانتری» خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «مهدی مهرور» مدیرکل مدیریت بحران بیان کرد: این مانور روز چهارشنبه با هدف آموزش و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان در برابر زلزله، کاهش تلفات و خسارات ناشی از آن بوسیله ارتقاء فرهنگ ایمنی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر زلزله برگزار شد.

وی تصریح کرد: خانواده بزرگ آموزش و پروش با جمعیت ۵۲۰ هزار نفری، می‌تواند با آموزش بموقع و صحیح، گامی مؤثر در راستای افزایش آمادگی دانش آموزان بردارد و از این عزیزان به‌عنوان سفیران آموزش و سلامت استفاده کند.

مهرور گفت: ما می‌توانیم به کمک دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان با اقدامات زیرساختی، سازه‌های مقاوم بسازیم تا کمترین خسارت در مقابله با بحران حادث شود.

مدیر کل مدیریت بحران با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی هوشمند و ظرفیت سازی سازمان مدیریت بحران کشور افزود: نهضت ساخت مدرسه در استان البرز با ریاست استاندار شروع شده و در این راستا چندین مدرسه به استان اضافه خواهد شد که در حوزه آموزش و پیشگیری بحران نقش مهمی می‌توانند داشته باشند.

او تصریح کرد: با آموزش همه اقشار جامعه و با کمک همیاران اورژانس و مدیران دولتی خواهیم توانست به خوبی از بحران عبور کنیم.

در پایان این مانور از نمایندگان دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان البرز تقدیر شد.

کدخبر: 16519


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise