چهارشنبه، 29 آذر 1402 - 08:34

مدیر کل مخابرات استان اعلام کرد

کسب رتبه اول البرز در حوزه فیبر نوری

بیان، مدیر کل مخابرات البرز با بیان اینکه از سال گذشته نصب انشعاب فیبر نوری به منازل را آغاز کرده‌ایم، گفت: اکنون این استان رتبه نخست کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

البرز. امید بانوان؛ «عبداله بیان» در آئین بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری منطقه مشکین‌دشت افزود: البرز جزو استان‌هایی است که‌ بیشترین آمار دایری فیبرنوری را دارد.

وی گفت: در راستای توسعه فیبر نوری با هماهنگی و پیگیری مدیر پروژه و شورای شهر و شهرداری مشکین‌دشت، پروژه فیبر نوری در شهرک آتیه مشکین‌دشت در دستور کار قرار گرفت و تمام واحدهایی که در شهرک آتیه مشکین‌دشت ساخته شده همه تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند.

بیان یادآور شد: یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در ۳۰ بلوک ساختمانی در شهرک آتیه مشکین‌دشت احداث شده که واگذاری فیبر نوری به آنها آغاز شده است.

وی افزود: برای شهرک وحدت فردیس با ۱۲ هزار مشترک با پیمانکار پروژه قرارداد منعقد شده و این پروژه با اعتبار 100 میلیارد ریال به‌زودی آغاز می‌شود.

مدیر کل مخابرات البرز بیان کرد: اکنون حدود۲۰۰ میلیون متر تار فیبر نوری در استان داریم و تاکنون ۱۵ هزار مشترک خانگی از فیبر نوری و اینترنت در البرز برخوردار شده‌اند.

وی یادآور شد: حدود ۱۸ هزار تلفن نیز در بستر فیبر نوری واگذار شده که یکی از اولویت‌های اصلی در بحث فیبر نوری، واحدهای صنعتی هستند.

مدیرکل مخابرات استان البرز گفت: ٢ پروژه بزرگ فیبر نوری در منطقه شهرک وحدت و منظریه فردیس در حال اجرا است.

کدخبر: 16696


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise