شنبه، 02 دی 1402 - 14:01

معاون وزیر دادگستری آمریکا

تهدید علیه مقام‌های آمریکایی به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است

معاون وزیر دادگستری آمریکا گفت، تهدیدهای تروریستی علیه مقام‌های دولتی این کشور به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است.

 بین الملل. امید بانوان؛ «لیزا موناکو»  جمعه در مصاحبه‌ای با شبکه ای.بی.سی نیوز بیان کرد: ما شاهد افزایش بی‌سابقه تهدیدها علیه مقام‌های دولتی از جمله نیروهای اجرای قانون، دادستان‌ها، قضات و مقام‌های انتخاباتی هستیم.

 وی افزود: اداره تحقیقات فدرال (اف.بی.آی) در حال تحقیق در مورد پرونده‌های مربوط به تهدید علیه مأموران این نهاد، یک قاضی دیوان عالی و سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری است.

 موناکو تصریح کرد: ما در لحظه خاصی هستیم و نگرانی افراد یا گروه‌های کوچکی هستیم که در فضای آنلاین رادیکال شده یا تحت تاثیر و نفوذ ایدئولوژی‌های گوناگون قرار گرفته‌اند.

 وی اظهار کرد: بسیاری از مرگبارترین اقدامات اغلب ناشی از ایدئولوژی‌های قومی و نژادی است.

 معاون وزیر دادگستری آمریکا همچنین گفت که اف.بی.آی بیش از هزار و ۸۰۰ گزارش در مورد تهدیدهای مربوط به جنگ فلسطین و اسرائیل دریافت کرده است.

 وی افزود که اداره تحقیقات فدرال بیش از صد تحقیق در مورد تهدیدهای مربوط به این درگیری‌ها را آغاز کرده است.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

 بر اساس گزارش‌ها تاکنون افزون بر ۲۰ هزار فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند. در همین حال برنامه جهانی غذا با انتشار گزارشی هشدار داد که در صورت ادامه درگیری‌ها، غزه با قحطی روبرو خواهد شد.

کدخبر: 16720


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise