چهارشنبه، 06 دی 1402 - 12:16

کمک ۵ میلیارد تومانی شهرداری تهران به آزادسازی مادران زندانی

همزمان با دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، طرح دوفوریتی کمک شهرداری تهران به آزادسازی مادران زندانی بررسی و با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

شهربانو. امید بانوان؛ «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با عنایت به نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و نقش مادران و همسران در خانواده و با هدف کاستن پیامدها و عواقب زندانی شدن زنان، طرح کمک شهرداری به آزادسازی زنان زندانی با محکومیت مالی با قید دو فوریت اعلام می شود، بیان کرد: در سالهای گذشته نیز این برنامه را داشتیم و با توجه به اینکه در آستانه روز مادر هستیم این طرح به صورت دوفوریت مطرح شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این زنان زندانی مظلوم واقع شده اند، تصریح کرد: قطعاً و یقیناً کمک های مردمی که جمع آوری خواهد شد، در کنار کمک شهرداری می تواند اثرگذار باشد. پیشنهاد قبلی ما دو میلیارد تومان بود که پس از آن پیشنهاد ۵ میلیارد تومانی مطرح شد، اما باید به فکر منابع مالی آن در معاونت مالی و اقتصاد شهری نیز بود و امیدواریم شهرداری بتواند این رقم را تأمین کند.

طرح دوفوریتی کمک شهرداری تهران به آزادسازی مادران زندانی بررسی و پیشنهاد کمک پنج میلیارد تومانی به این افراد با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

کدخبر: 16777


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise