چهارشنبه، 20 دی 1402 - 11:40

تکذیب محدودیت خرید نان در البرز

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز با اشاره به برخی شایعات در خصوص محدویت خرید نان مردم در این استان گفت: این موضوع صحت ندارد و تکذیب می شود.

البرز. امید بانوان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز ، محمد مجرد روز چهارشنبه افزود: هیچ محدودیتی در فروش نان در واحدهای نانوایی برای مردم استان البرز وجود ندارد و تمام مطالبی که طی روزهای گذشته در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شده است ،صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه با عاملان پخش این گونه شایعات برخورد قانونی خواهد شد،‌ اظهارکرد: مردم استان البرز اطمینان داشته باشند که هیچگونه مشکلی در تامین آرد نانوایان استان وجود ندارد و آرد مورد نیاز نانوایی ها تامین شده است.

گفتنی است در روزهای اخیر برخی نانوایی‌ها مدعی شده‌اند که بر اساس ابلاغیه اتحادیه نانوایان خرید نان بیش از چهار عدد با یک کارت بانکی برای شهروندان ممنوع است و باید از دو کارت بانکی استفاده کنند.

در همین زمینه، «محمد جلال» مجری طرح هوشمندسازی یارانه آرد و ‌نان در وزارت اقتصاد نیز با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی در تعداد خرید نان وجودد ندارد، گفت: روال خرید نان به صورت قبل بوده و این موضوع، تخلف برخی در صنف نانوایی است.


کدخبر: 16838


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise