پنجشنبه، 21 دی 1402 - 22:12

با حضور ریاست کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار می شود؛

جشن توانمندسازی و خودکفایی 2000 خانوار تحت حمایت کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان البرز از برگزاری جشن خودکفایی ۲ هزار خانواده مورد حمایت کمیته امداد استان البرز خبر داد که طی ۲ سال اخیر از کمیته امداد خدمات اشتغال دریافت نموده‌اند.

البرز. امید بانوان؛ «رضا البرزی» مدیر کل کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه این مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از طریق دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل و همچنین معرفی به شدکت ها از سوی این نهاد حمایتی در عرصه اقتصادی خودکفا شده‌اند، گفت: جشن خودکفایی ۲ هزار خانواده مورد حمایت کمیته امداد استان البرز که طی ۲ سال اخیر از کمیته امداد خدمات اشتغال دریافت نموده اند، یکشنبه ۲۴ دی ماه، با حضور «سید مرتضی بختیاری» ریاست محترم کمیته امداد کشور، مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه این مراسم در قالب جشن بلندای همت برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه از کارآفرینان و مجریان طرح‌های اشتغال استان تجلیل به عمل می‌آید.

البرزی با بیان اینکه توانمند سازی از اهداف اصلی این نهاد می باشد و به ایجاد فرصت‌های شغلی طی چند سال اخیر توجه ویژه‌ای شده است گفت: علاوه بر تسهیلات اشتغال به آموزش، کاریابی و طرح راهبران شغلی نیز توجه دارد و در این زمینه‌ها نیز توفیقات خوبی کسب شده است.

کدخبر: 16850


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise