یکشنبه، 24 دی 1402 - 10:28

سرپرست شرکت گاز البرز

بیش از ۱۳ هزار فقره پایش دما در استان البرز انجام شد

ایمانی فولادی، سرپرست شرکت گاز استان البرز اعلام کرد از آغاز مأموریت پایش تا کنون بیش از ۱۳ هزار فقره پایش دما در البرز صورت گرفته است.

 البرز. امید بانوان؛  «کامران ایمانی فولادی» در گفت‌وگویی بیان کرد: در مدت زمانی که از پایش دمای رفاه در استان البرز - یکم آذر تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ - می‌گذرد در مجموع ۴۷۴ اخطار صادر شده که ۱۱۴ مورد برای ادارات استان و ۳۶۰ مورد نیز برای باغ ویلاها، گرماتابش‌ها و CHP بوده است.

 وی افزود: از آغاز مأموریت پایش دما در استان البرز تاکنون ۱۳ هزار و ۳۵۳ پایش در استان البرز انجام شده است که ۱۲ هزار و ۴۹ مورد مربوط به ادارات و یک هزار و ۳۰۴ مورد مربوط به باغ ویلاها و استفاده کنندگان از وسایل گرماتابش در محیط باز بوده است.

 ایمانی فولادی بیان کرد: عده‌ای از مشترکان به اخطارهای کارشناسان شرکت گاز استان البرز توجهی نکردند که ۳۲۰ قطعی در این ایام صورت گرفت؛ ۶ قطعی برای ادارات و ۳۱۴ قطعی برای باغ ویلاها، گرماتابش‌ها و CHP بوده است.

 وی درباره کنترل دمای ادارات و مراکز عمومی یادآور شد: با توجه به اینکه در روزهای سرد سال میزان مصرف گاز افزایش پیدا می‌کند، استفاده از آن طبق دستورالعمل و استاندارد خاص باید صورت گیرد..

سرپرست شرکت گاز استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مشترکان در استان البرز با رعایت دمای رفاه ۱۸ درجه می‌توانند نقش اساسی در گازرسانی به هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور داشته باشند و از مشوق‌های شرکت ملی گاز ایران بهره‌مند شوند.

کدخبر: 16889


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise