یکشنبه، 24 دی 1402 - 13:07

انهدام باند سرقت به عنف از دختران خردسال در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از بازداشت سارقان طلا از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

شهربانو. امید بانوان؛ سرهنگ کاراگاه «علی قیصری» در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده‌های سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات گسترده فنی و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، طی ماموریتی پس از شناسایی با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسایی کردند.

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان پلیس پس از اخذ دستور قضایی در چندین مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان اصلی که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگاه‌شان دستگیر و به یگان تحویل دادند.

سرهنگ قیصری بیان کرد: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و سارقان طی اقدامات فنی به‌عمل آمده به ۴ فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نیز کشف و پس از تشکیل پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس که از طریق رسانه‌های جمعی و فضای مجازی معتبر منتشر می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 16895


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise