دوشنبه، 25 دی 1402 - 12:19

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان

3500 متر مربع از اراضی ملی روستای خورانک در شهرستان طالقان رفع تصرف شد

گشت و پایش‌های مستمر یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان منجر به شناسایی و رفع تصرف بخشی از اراضی ملی پلاک خورانک به میزان مساحت ۳۵۰۰متر مربع توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان طالقان گردید.

طالقان. امید بانوان؛ «همایون اسماعیلی» رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان در این خصوص گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی در مورد یک فقره تصرف اراضی ملی که در آن متصرفین اقدام به فنس‌کشی و ساخت دیوار و مستحدثات به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع نموده بودند  با اقدام یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان، اراضی ملی تصرف شده شناسایی و با حکم قضایی دیوار و فنس ها تخریب و اراضی رفع تصرف شده به انفال بازگردانده شد.

 وی افزود: با پیگیری‌های یگان حفاظت و واحد حقوقی این اداره و پس از طی مراحل قانونی دستورهای لازم برای اجرای حکم رفع تصرف اراضی ملی واقع در پلاک خورانک صادر شد و با همکاری مامورین یگان حفاظت و  نیروی انتظامی اقدام شد.

 وی همچنین با قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان به ویژه مراجع قضایی و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تصریح کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

  اسماعیلی از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی ، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی گزارش‌های خود را از طریق شماره تلفن رایگان 1504به مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

کدخبر: 16903


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise