پنجشنبه، 28 دی 1402 - 09:37

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری انتقاد کرد

عملکرد ضعیف البرز در جذب سهمیه تکلیفی صندوق کشاورزی و عشایر

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری البرز بر استفاده عشایر و روستائیان استان ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی تأکید کرد و گفت: سهمیه تکلیفی استان البرز دو هزار و ۵۲۰ فقره است که از این تعداد فقط ۸۹۰ فقره جذب شده است.

البرز. امید بانوان؛ «فرشاد قدوسی» با بیان این مطلب در سومین نسشت ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی که با حضور «فؤاد محمدی» سرپرست صندوق استان و جمعی از اعضا در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در استان البرز حدود ۳۴۰ روستا وجود دارد که صندوق می‌تواند با برپایی میزخدمت و ارتباط چهره به چهره با جامعه هدف، شتاب بیشتری در خدمت رسانی به واجدین شرایط داشته باشد.

وی افزود: ارائه خدمات اگر با حضور میدانی و کار جهادی مسئولان باشد ضمن اعتمادسازی برای مردم ایجاد انگیزه نیز خواهد کرد.

قدوسی خاطر نشان کرد: خدمات صندوق باید به صورت گسترده از طریق بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی و سایر معتمدین تبیین شود.

 قدوسی آمادگی همه جانبه مجموعه وزارت کشور را جهت تحقق سهیمه تکلیفی و گسترش چتر بیمه‌ای استان اعلام کرد و گفت: با کار جهادی می‌توان بیشتر از سهمیه تکلیفی استان نیز بیمه شده جدید جذب نمود.


سرپرست صندوق استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ماهه استان به عملکرد ضعیف استان در حوزه جذب و تمدید اشاره کرد و خواستار تعامل و همکاری کلیه اعضا ستاد جهت تحقق سهمیه تکلیفی و  اطلاع رسانی گسترده‌تر  شد.

فؤاد محمدی با اشاره به خدمات ارزشمند صندوق گفت: کلیه ساکنین روستاها و مناطق عشایری، ساکنین شهرهای زیر بیست هزارنفر جمعیت، کشاورزان غیر ساکن، قالی بافان، زنبورداران، شاغلین حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی، شاغلین حوزه مشاغل خانگی و مشاغل فصلی و سایر واجدین شرایط که ۱۸ تا ۵۰ سال سن دارند، می توانند با عضویت در صندوق از مزایای بلند مدت بیمه‌ای نظیر مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان، مستمری ازکارافتادگی، نقل و انتقال سوابق بیمه ای و همچنین کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه بهره‌مند شوند.

وی تأکید کرد: مجموعه مدیریت صندوق استان با کار جهادی آمادگی برپایی میزخدمت، ارتباط مستمر و چهره به چهره با جامعه هدف در راستای ارائه خدمات را دارد و این راستا تمام سعی و توان خود را به کار خواهد بست.

کدخبر: 16919


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise