شنبه، 07 بهمن 1402 - 23:38

استاندار البرز

بانوان سفیران امیدآفرین برای تبیین گری و مشارکت حداکثری در انتخابات باشند

استاندار البرز با تأکید بر ضرورت به کارگیری توان جامعه به ویژه بانوان برای تبیین گری و مشارکت انتخابات گفت: هر شهروند باید یک مُبلّغ برای افزایش مشارکت انتخاباتی باشد و بانوان به عنوان سفیران امیدآفرین زمینه‌ساز تحقق این مهم در آستانه انتخابات باشند.

البرز. امید بانوان؛ دکتر «مجتبی عبداللهی» شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر در استان با تأکید بر نقش محوری مساجد در پویایی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: مساجد در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی همواره رکن بنیادین جامعه بوده‌اند و باید برای احیای این ظرفیت بیش از پیش بهره برد.

 وی با اشاره به ضرورت تبیین‌گری دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از ۶۸۲ مسجد در سراسر نقاط استان ۲۵۰ مسجد در شهرستان کرج استقرار دارد و باید برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری برنامه‌های امیدآفرین در ایام الله دهه فجر پیش‌بینی و تدارک دیده شود.

 استاندار البرز تأکید کرد: جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی موکب‌های جشن و شادی و حضور پر رنگ دستگاه‌های فرهنگی به جشن انتخابات گره خواهد خورد و شور و نشاط انتخاباتی را در سراسر نقاط استان فراهم خواهد آورد.

استاندار البرز همچنین با تأکید بر ضرورت به کارگیری از ظرفیت اجتماعی بانوان گفت: بانوان سفیران امیدآفرین انتخابات خواهند بود و با تبیین گری زمینه مشارکت حداکثری را فراهم خواهند آورد.

 وی افزود: برنامه‌ریزی برای استمداد از خانواده‌های معظم شهدا و توان افزایی در رقم زدن حماسه‌ای باشکوه در استان البرز از محوری ترین برنامه‌های پیش رو خواهد بود.

 

 

کدخبر: 16988


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise