یکشنبه، 08 بهمن 1402 - 11:20

رفع تصرف 15 هزار مترمربع از اراضی ملی ساوجبلاغ

ساوجبلاغ. امید بانوان؛ گشت و پایش‌های مستمر یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ساوجبلاغ منجر به شناسایی و رفع تصرف بخشی از اراضی ملی پلاک ورده به مساحت ۱۵۷۹۴ مترمربع توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ شد.

ساوجبلاغ. امید بانوان؛ نیروهای خدوم یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ساوجبلاغ با اخذ حکم قضایی اقدام به قلع و قمع و رفع تصرف ۱۵۷۹۴مترمربع از اراضی ملی پلاک ورده شهرستان ساوجبلاغ نمودند.

 «کمال شایگانی» رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ با اعلام این خبر گفت: پس از پیگیری‌های مکرر و مستمر نیروهای یگان حفاظت و حقوقی این اداره و طی مراحل قانونی و صدور رأی اصداری از مراجع قضایی مبنی بر رفع تصرف و قلع و قمع ، اراضی تصرف شده در پلاک مذکور آزادسازی و به انفال بازگردانده شد.

 وی ضمن قدردانی از همراهی مسئولین شهرستان به ویژه مراجع قضایی و مأمورین انتظامی در برخورد با متصرفین اراضی ملی، تصریح کرد: منابع طبیعی ثروت ملی است و همه مردم اعم از مسئولین تا بهره برداران در حفاظت از این سرمایه باید پای کار باشند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب اراضی ملی، حریق و...گزارشات خود را با سامانه ۱۵۰۴و ۱۳۹ارائه‌دهند تا عوامل اجرایی این اداره در کوتاهترین زمان ممکن موارد را پیگیری کنند.

کدخبر: 16998


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise