یکشنبه، 08 بهمن 1402 - 21:12

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز

بخشداران مبلغان صندوق جهت تحقق سهمیه تکلیفی استان هستند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز در نشست مشورتی با بخشداران سراسر استان گفت: کلیه بخشداران با ابلاغ به دهیاران زیر مجموعه نسبت به تشویق و ترغیب روستائیان جهت عضویت در صندوق در راستای تحقق سهمیه تلکیفی صندوق در استان، اقدام نمایند.

البرز. امید بانوان؛ نشست مشورتی بخشداران استان به ریاست فرشاد قدوسی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز و با حضور فؤاد محمدی سرپرست صندوق استان در محل مدیریت شعب پست بانک استان برگزار شد.

در این نشست قدوسی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز با اشاره به سهمیه تخصیص یافته به صندوق در استان گفت: سهمیه تخصیص یافته به استان البرز در حوزه جذب بیمه شده جدید عدد دست نیافتنی نیست و با کار جهادی میتوان ۱۰۰ درصد سهمیه رو تحقق بخشید

قدوسی عنوان کرد: کلیه بخشداران مشارکت و اهتمام ویژه‌ای نسبت به تحقق سهمیه تکلیفی صندوق در استان داشته باشند و با ابلاغ به دهیاران زیرمجوعه در هر روستا حداقل ماهیانه 5 نفر عضو جدید به صندوق معرفی نمایند تا شرایط استان به لحاظ آمار در موضوع بیمه روستائیان بهبود پیدا کند.

محمدی سرپرست صندوق استان البرز نیز گفت: تمام هم و غم مجموعه مدیریت صندوق در استان تحقق سهمیه تخصیص یافته، بهبود شرایط و ارتقاء رتبه استان در بین استان‌ها می باشد، که امید است با مشارکت و اهتمام مجموعه وزارت کشور و سایر دستگاه های مرتبط با جامعه هدف صندوق، این مهم را عملی سازیم.

محدی تأکید کرد: کلام و بیان بخشداران و دهیاران به عنوان افراد مورد اعتماد دولت و مردم، اثربخش می‌باشد.

سرپرست صندوق استان البرز بیان داشت: کلیه افراد ساکنین مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت، کشاورزان غیرساکن در روستا، شاغلین حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی، شاغلین حوزه مشاغل فصلی و خانگی، قالی بافان، زنبورداران، رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری و غیره که از 18 تا زیر 50 سال و فاقد هر گونه پوشش بیمه اجتماعی می باشند، می‌توانند با عضویت در صندوق از مزایای بلند بیمه اجتماعی نظیر مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان، مستمری ازکارافتادگی، هزینه کفن و دفن، نقل و انقال سوابق بیمه ای و همچنین کمک 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه بهره‌مند شوند.

کدخبر: 17007


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise