چهارشنبه، 18 بهمن 1402 - 14:42

مدیرکل تأمین اجتماعی در جشن پیروزی انقلاب

سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌گر رسالت بزرگی را بر عهده گرفته است

به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم جشنی با حضور مدیران استان و مسئولین تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی جهت خانواده همکاران بیمه و درمان استان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد کرج برگزار گردید.

البرز. امید بانوان؛ «داود سعدزاده» مدیرکل تأمین  اجتماعی استان البرز گفت: سازمان تأمین  اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌گر رسالت بزرگی را بر عهده گرفته و طبق اصل 29 قانون اساسی تکالیفی را برای نظام رفاه و تأمین  اجتماعی تعیین کرده و ما مشخصا جزو سازمان‌ها و نهادهایی هستیم که بیشترین مخاطب را در سطح کشور داریم و بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تأمین  اجتماعی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان افزود: قبل از پیروزی انقلاب ما 7 میلیون جمعیت که حدود 20 درصد باشد تحت پوشش تأمین  اجتماعی بودند و هم اکنون که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم بیش از 73 درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی شامل صندوق‌های بازنشستگی کشوری، روستایی و .. هستند و مشخصا 53 درصد از این جمعیت تحت پوشش تأمین  اجتماعی هستند و این افتخاری است که ما خدمتگذار این تعداد از جمعیت کشور هستیم.

وی گفت: اتفاقی خوبی که در زمان مدیریت جدید سازمان افتاده این است که نزدیک دو و نیم میلیون نفر بیمه شده جدید به سازمان اضافه شده که این افتخار بزرگی برای سازمان تأمین  اجتماعی است و از ابتدای سال 1402 جهت پرداخت مستمری‌ها که ار بیستم ماه شروع و تا سی‌ام ماه ادامه دارد ما حتی یک روز هم تأخیر در پرداخت نداشتیم که این هم حاصل تلاش همه همکاران ما که نزدیک 70 هزار نفر پرسنل در سراسر کشور هستند، می‌باشد.

سعدزاده در ادامه مراسم افزود : در حوزه بیمه‌ای مقرر گردیده بود که در سال جاری بیش از 53 هزار نفر افزایش بیمه شده در استان داشته باشیم و تا کنون که بنده در خدمت شما هستم نزدیک 40 هزار نفر از این بیمه شدگان را تحت پوشش قرار دادیم و انتظار می‌رود تا پایان سال این آمار افزایش داشته باشد.

مدیرکل تأمین  اجتماعی استان افزود: افتخار دیگر شما همکاران برای استان البرز کسب رتبه برتر در دو حوزه بیمه و درمان در سراسر کشور بوده است که این نشان دهنده است که همه شما عزیزان رسالت خود را در جهت ارائه خدمات به مخاطبین بیمه و درمان به خوبی انجام داده‌اید و ما هم قدردان تلاش همه شما عزیزان هستیم.

در ادامه مراسم مدیرکل تأمین  اجتماعی استان به همراه مدیردرمان از 5 نفر کارفرمای برتر با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر کردند .

 

کدخبر: 17035


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise