جمعه، 20 بهمن 1402 - 13:56

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات روستاییان گام بردارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر ضرورت حضور و پیگیری مطالبات روستاییان سطح استان توسط نمایندگان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

البرز. امید بانوان؛ «مرتضی ولی پوری» در جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی مشارکت جامعه روستایی استان که به منظور جلب مشارکت حداکثری و هم اندیشی جهت افزایش بهره ‌ری و سرعت‌بخشی در حوزه روستاهای استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی با بسترسازی فرهنگی می‌توانند میزان مشارکت روستائیان را درانتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزایش دهند. 

وی ادامه داد: نمایندگان دستگاه‌ها با حضور در محدوده‌های روستایی در سطح استان نسبت به تبیین خدمات و اقدامات دولت اقدام کنند و در جریان مطالبات روستاییان اعم از تسهیلات پرداختی، ورزش روستایی، مباحث فرهنگی و ... قرار گرفته و جهت رفع آنها گام بردارند. 

رئیس ستاد انتخابات استان البرز همچنین افزود:  همه افراد از هر جناح و جریانی باید با وحدت رویه برای انسجام و تثبیت اقتدار نظام در راستای بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، یک کار واحده انجام بدهند و آن هم اجرا و برگزاری انتخاباتی با شور، سلامت، امنیت، نظم و تحقق مشارکت حداکثری و به دور از جریانات سیاسی است که نظام را بیمه کند.

کدخبر: 17047


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise