جمعه، 20 بهمن 1402 - 14:00

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر؛

۸۳ پروژه در شهرستان اشتهارد به بهره‌برداری رسید

نماینده عالی دولت در استان البرز از افتتاح ۸۳ پروژه همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان اشتهارد با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان و اشتغال برای بیش از هزار و ۶۰۰ نفر، خبر داد.

اشتهارد. امید بانوان‌؛ «مجتبی عبداللهی» در حاشیه افتتاح ۳ طرح آموزشی و پرورشی و ورزشی در شهرستان اشتهارد همزمان با ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی و ورزشی در کشور ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه‌های رجب و شعبان،  افزود: اشتهارد با مردمانی مؤمن و متدین همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شاخص است.

این مسئول اضافه کرد: همزمان با این ایام در شهرستان اشتهارد ۸۳ پروژه با اعتبار ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و اشتغال برای بیش از هزار و ۶۰۰ نفر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: گلباران گلزار شهدای این شهرستان و دیدار با خانواده ایثارگران، افتتاح دو مدرسه دولتی و خیرساز، بهره‌برداری از یک واحد تولید ملزومات مرغداری، حضور در شورای اداری و جمع دست اندرکاران برگزاری انتخابات، نشست با فعالان اقتصادی استان و... از جمله برنامه هایی بود که در این سفر یک روزه اجرایی شد.

عبداللهی گفت: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم و بویژه فعالان اقتصادی فروگذار نخواهیم کرد.

کدخبر: 17048


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise