جمعه، 20 بهمن 1402 - 14:06

استاندار البرز در دیدار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات در اشتهارد مطرح کرد:

رقابت 450 نفر برای نشستن بر ۳ کرسی البرز در مجلس شورای اسلامی

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ولی امر مسلمین، انتخابات را به‌عنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده‌اند.

اشتهارد. امید بانوان‌؛ «مجتبی عبداللهی» در دیدار صمیمی با دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان اشتهارد که روز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در تالار شهرداری این شهرستان برگزار شد، افزود: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امین و معتمد مردم و نظام هستند؛ بنابراین علاوه بر انجام وظایف، تکلیف بزرگ تبیین‌گری و امیدآفرینی در خصوص دستاوردهای انقلاب و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رأی را دارند.

وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم علیرغم محدودیت‌های مالی، با جدیت درصدد جبران کمبودها و عمل به تعهدات گذشته و کنونی است.

عبداللهی با سپاس از دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و اهتمام مدیران در بخش‌های مختلف یک وظیفه است و باید این فرهنگ را ترویج کنیم.

وی افزود: تأکیدات مستمر مقام معظم رهبری در برنامه‌ها و نشست‌های مختلف از ابتدای امسال، نشان دهنده اهمیت این انتخابات در برهه حساس کنونی است.

وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

عبداللهی گفت: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده‌اند؛ بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.

وی افزود: حضور پرشور پای صندوق‌های رای مظهر وحدت و قدرت مردم و جمهوری اسلامی در جهان است.

استاندار البرز گفت: ۴۵۰ کاندیدا برای ۳ کرسی استان البرز در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و در نهایت ۳ نفر با رای مردم به‌عنوان نمایندگان البرز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند.

کدخبر: 17049


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise