جمعه، 20 بهمن 1402 - 14:26

اسناد رسمی برای املاک قولنامه‌ای خط چهار حصار صادر می‌شود

سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز گفت: مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی با همراهی شهرداری کرج نسبت به در اختیار گذاردن فرم‌های ثبت در خواست متقاضیان ملکی به دفتر معتمدین محل (خط چهار حصار) اقدام کند تا تمهیدات لازم جهت انتخاب کارگزاری و واگذاری امور جهت حل مشکل ساکنین انجام شود.

البرز. امید بانوان؛ «سید امیر فتاحیان» پیرو تأکید استاندار البرز و‌ همچنین بازدید از خط چهار حصار و گفت‌وگو با مردم در خصوص رفع مسائل و مشکلات مرتبط با صدور اسناد مالکیت گفت: در راستای تثبیت اراضی متصرفین واقع در خط چهار حصار و همچنین با توجه به پیش‌بینی فرآیند قانونی جهت تعیین تکلیف  اراضی موصوف طی بند م تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲ و بند ک تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی با همراهی شهرداری کرج نسبت به در اختیار گذاردن فرم‌های ثبت در خواست متقاضیان ملکی به دفتر معتمدین محل (خط چهار حصار) اقدام تا در گام نخست ارزیابی کمی از متقاضیان معمول و در بازه زمانی دو ماهه اداره کل راه و شهرسازی تمهیدات لازم جهت انتخاب کارگزاری و واگذاری امور را جهت حل مشکل ساکنین به عمل آورد.

او  با تأکید بر اینکه شهرداری کرج نیز ملزم به همکاری و مساعدت لازم در شناسایی متصرفین اراضی قبل از سال ۱۳۹۴ شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان در جهت اجرایی شدن این امر نسبت به برنامه‌ریزی به منظور اجرایی کردن بند م تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و به‌منظور صدور سند مالکیت به املاک قولنامه‌ای اقدام کرده است.

وی خطاب به اهالی خط چهار حصار تصریح کرد: صدور اسناد رسمی به املاک قولنامه‌ای یکی از اقدامات مؤثر و ماندگار دولت مردمی در راستای محرومیت‌زدایی به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار است که در این راستا وظیفه نهادهای ذیربط آگاه‌سازی مردم از این طرح و همچنین تسهیل مقدمات امور است.

سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز با اشاره به برگزاری نشست مشترک اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری مدیران محلات و گروه‌های جهادی افزود: اداره کل راه و شهرسازی با استقرار میز خدمت در محله خط چهار حصار نسبت به اطلاع‌رسانی به مردم، تشکیل پرونده و ارسال مدارک در اسرع وقت اقدام می کند.

گفتنی است منطقه چهار حصار برای بهره‌مندی از این طرح فقط تا پایان سال ۱۴۰۲ فرصت دارند نسبت به ارسال مدارک خود اقدام‌ کنند.

کدخبر: 17050


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise