جمعه، 20 بهمن 1402 - 14:32

خدمات شبانه روزی به شهروندان در مسیر «شهری پاک»

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج طی بازدیدی سرزده از سکوهای تفکیک زباله، ضمن تقدیر از اقدامات شبانه‌روزی نیروهای مستقر، خواستار همراهی و حمایت شهروندان در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ شد.

کرج. امید بانوان؛ «محمدرضا خسروی» نیمه شب سه‌شنبه طی بازدید سرزده از سکوهای تفکیک پسماند کلانشهر کرج، به اهمیت آموزش تفکیک زباله از مبدأ و برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: پایش مستمر عملیات حمل پسماندهای شهری در سکوهای میانی حصارک و خلج آباد به منظور مدیریت هرچه بهتر پاکداشت شهر و جلوگیری از آلودگی معابر شهری انجام می‌گیرد.

 وی  با بیان اینکه این قبیل اقدامات در مسیر ارائه خدمات مطلوب و دقیق به شهروندان است، اضافه کرد: کارکنان رفت‌ و روب و جمع‌آوری زباله سکوهای انتقال به صورت جدی در سازمان پسماند شهرداری کرج در حال فعالیت هستند.

 این مقام مسئول ضمن قدردانی از تلاش‌های مستمر نیروهای مستقر در سکوها که به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، یادآور شد: با توجه به مضرات شیرآبه برای محیط زیست انتظار می‌رود شهروندان محترم در مسیر تفکیک زباله از مبدأ اهتمام ورزیده و همراه و  همیار سازمان مدیریت پسماند باشند.

 خسروی یادآور شد: در این میان آموزش‌های شهروندی، آموزش خانه به خانه، آموزش در سطح مدارس و... در دستورکار قرار گرفته است

کدخبر: 17051


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise