سه‌شنبه، 24 بهمن 1402 - 22:42

سفر موسیقایی بانوان به دل ترانه‌های خاطره‌انگیز

در کنسرت بانوان گروه موسیقی «نوشه» سفری موسیقایی داشتیم به دهه‌ها قبل، به دوران ترانه‌های ماندگار پاپ که امروز نیز همچنان ورد زبان مردم کوچه و بازار هستند.

هنر. امید بانوان؛ ایسنا نوشت؛ گروه موسیقی «نوشه» آغازگر دومین روز از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر بود که در تالار وحدت به میزبانی بانوان رفت.

گروه موسیقی «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی (نوازنده کمانچه) قریب به یک دهه است که فعالیت دارد و کلیه اعضای آن را بانوان تشکیل می‌دهند.  

در حقیقت گروه «نوشه» از معدود گروه‌های پاپ بانوان است که فعالیت آن ادامه‌دار بوده و در سال چندین نوبت کنسرت برگزار می‌کند.

در همین راستا، این گروه در سی‌ونهمین دوره از جشنواره موسیقی فجر به میزبانی بانوان در تالار وحدت رفت و دقایق خوشی را برای مخاطبان رقم زد. 

هر گروه موسیقی بانوان در این دوره از جشنواره موسیقی فجر برخلاف دوره‌های گذشته روزانه طی سانس‌های جداگانه برگزار می‌شود و این گروه‌ها می‌توانند بدون دغدغه زمانی برای ساند چک روی صحنه بروند. 

به هر حال کنسرت گروه «نوشه» قطعاتی نوستالژی را برای مخاطبان خود که تعداد زیادی از آنها از نسل‌های قدیمی‌تر بودند اجرا کرد و اینگونه فضایی نوستالژی و البته شاد را برای آنها رقم زد.

در این کنسرت قطعاتی از جمله قصر صدف، دیشب خواب تو را دیدم، عشق، عالم یکرنگی، آشتی، راوی، هستی، اگه یه روز بری سفر، تو اگه با من باشی، ای دل ای دل، عاشق بودم، بیقرار، دلبر سیاه، زمونه و اون روزا گذشته توسط سه خواننده از جمله پریچهر خسروی، پگاه بزرگ و شهناز زمردبخش اجرا شد.

کدخبر: 17075


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise