پنجشنبه، 26 بهمن 1402 - 12:00

ارائه 9 فرصت بی‌نام سرمایه‌گذاری گردشگری البرز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی و صنایع وابسته تهران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از معرفی 9 فرصت سرمایه گذاری بی نام البرز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «شهرام علی محمدی» با اعلام این خبر اظهار کرد:  9 فرصت بی‌نام برای سرمایه‌گذاری در استان البرز صادر شده است که آماده ارائه به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری و علاقه‌مند به احداث تأسیسات گردشگری است.

 معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز این فرصت ها را شامل  5 فرصت مرتبط به شهرداری و 4 فرصت مرتبط با  آب منطقه‌ای عنوان کرد که به صورت مشارکتی قبل ارائه است.

 به گفته علی محمدی این فرصت‌ها در شهرستان‌های ساوجبلاغ، کرج و فردیس و شامل مجتمع‌های  گردشگری، تفرجگاه‌ها، مجموعه‌های  گردشگری رفاهی دهکده سلامت، و واحد‌های پذیرایی سنتی و... برشمرد.

 این مسئول با بیان اینکه گردشگری صنعتی فرابخشی است و برای صدور مجوزهای فعالیت نیاز به همکاری ادارات مختلف دارد، حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را جزو اقدامات ضروری برای توسعه این صنعت در استان البرز و رونق اقتصاد و درآمدزایی در این حوزه عنوان کرد.

کدخبر: 17084


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise