دوشنبه، 14 اسفند 1402 - 15:24

به ریاست فرماندار؛

جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی در ساوجبلاغ برگزار شد

سومین جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی دوشنبه ۱۴ اسفندماه به ریاست «محمدرضا البرزی» فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیران دستگاه‌های عضو ستاد برگزار شد.

ساوجبلاغ. امید بانوان؛ «محمدرضا البرزی» فرماندار شهرستان در ابتدای این جلسه از حضور حماسی مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ در انتخابات تقدیر کرد.

وی در ادامه با تأکید بر انجام دقیق وظایف توسط دستگاه‌ها در ستاد سفرهای نوروزی گفت: آنچه که مسلّم است، بازرسانی بر نحوه عملکرد چگونگی اجرای سیاست‌ها در این بخش نظارت خواهند کرد و در پایان، دستگاه‌ها بر اساس شاخص های ارزیابی، انتخاب و تجلیل خواهند شد.

 البرزی با اشاره به اینکه شهرستان ما در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای جمع کثیری از مسافران از نقاط مختلف کشور خواهد بود، افزود: بایستی همه شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان پای کار بیایند و نسبت به آماده‌سازی بستر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی اقدام کنند تا مشکلی در این حوزه نداشته باشیم.

فرماندار و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شهرستان ساوجبلاغ همچنین بر خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران، روشنایی معابر، بازرسی از خدمات مجتمع‌های بین راهی، استقرار ماشین‌آلات و تجهیزات دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در حاشیه اتوبان و تأمین اقلام مورد نیاز مسافران عبوری تأکید کرد و خواستار آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران شد.

در پایان دکتر «جلیل امینی» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیران ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد گزارشی از آمادگی شهرستانی را در این بخش ارائه کردند.



کدخبر: 17114


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise