چهارشنبه، 16 اسفند 1402 - 19:05

برگزاری ۲۰ پنل تخصصی در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در حالی از امروز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه آغاز به کار کرده که ۲۰ پنل تخصصی در حوزه هوانوردی در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

البرز. امید بانوان؛ این پنل‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه توسط متخصصان و فعالان حوزه هوانوردی ارائه می‌شوند‌.

ضرورت استقرار اثر بخشی سامانه مدیریت ایمنی، تعمیرات و نگهداری هواپیماها، پیشرفت متخصصان جوان در صنعت هوانوردی، بررسی ابعاد نظام حکمرانی صنعت هوایی کشور، ضرورت پیاده‌سازی تحلیل جامع و بررسی روش‌های نوآورانه تأمین مالی خطوط هواپیمایی، معرفی استارت آپ‌های صنعت هوانوردی و هوش مصنوعی، حال و آینده بخشی از پنل‌هایی است که در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام ارائه خواهد شد‌.

همچنین، ظرفیت رشد و سرمایه‌گذاری در بخش کارگو و لجستیک، راهکارهای بهره‌برداری از ظرفیت زیست‌بوم دانش‌بنیان در صنعت هوانوردی، معرفی شهرهای فرودگاهی، جایگاه سرمایه‌های انسانی در صنعت هوانوردی، تحلیل شرایط واگذاری فرودگاه‌ها به بخش خصوصی، توسعه فعالیت هواپیماهای سبک و فوق سبک در کشور و ورزش‌های هوایی از دیگر پنل‌هایی است که در این نمایشگاه توسط کارشناسان و متخصصان حوزه هوانوردی ارائه خواهند شد‌.

گفتنی است،  نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در فرودگاه بین‌المللی پیام از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می‌بایست با مراجعه به سایت www.payamairshow.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند

کدخبر: 17143


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise