پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 10:54

در مسیر استقبال از بهار انجام شد

طعمه گذاری برای امحای حیوانات موذی منطقه 2 کرج

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از برنامه‌ریزی این مجموعه برای استقبال از بهار خبر داد و گفت: در این میان طعمه‌گذاری در منطقه 2 کرج برای جمع آوری حیوانات موذی انجام شد.

کرج. امید بانوان؛ «محمد رضا خسروی» با تأکید بر اهمیت جمع‌آوری حیوانات موذی سطح شهر، گفت:  باتوجه به نزدیکی فصل بهارو جلوگیری از ازدیاد این حیوانات موذی درفصل بهار  برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری حیوانات موذی در سطح مناطق دهگانه شهرداری کرج به ترتیب اولویت و میزان آلودگی آغاز شده است.

 وی با اشاره به اینکه مناطقی از شهر که آلودگی بیشتری داشتند شناسایی و عملیات طعمه‌گذاری در دستورکار قرار دارد، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌ها برای استقبال از فصل بهار این طرح ادامه‌دار خواهد بود و امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

 رئیس سازمان مدیریت پسماند کرج با بیان اینکه در حال حاضر شهرهای بزرگ و کوچک در سراسر جهان با معضل موش‌های شهری دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهار کرد: در این مجموعه با تدوین برنامه‌های کارشناسی شده با اجرای دقیق آن توسط کارشناسان آموزش دیده در جهت کنترل جمعیت موش‌ها مبارزه می‌کند که این امر مستلزم همکاری همه شهروندان و به خصوص کسبه است.

خسروی ادامه داد: با توجه به نگرانی‌های مردم از بیماری‌های نو ظهور، مقابله جدی‌تر با حیوانات موذی از جمله موش‌ها ضروری بوده به همین منظور معاونت خدمات شهری دستورالعمل مبارزه با حیوانات موذی (موش) را در مناطق دهگانه شهری تدوین و ابلاغ کرده است.

کدخبر: 17158


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise