پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 11:01

برپایی 14 نمایشگاه عرضه مستقیم در البرز

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: جشنواره و نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه رمضان در البرز از 17 اسفند ماه کار خود را آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

البرز. امید بانوان؛ «محمد انصاری» از برگزاری 4 نمایشگاه بهاره در کرج و 10 نمایشگاه در شهرستان‌های استان البرز در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان با مشارکت واحدهای صنعتی و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تحت پوشش خبر داد.

 انصاری گفت: بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان البرز از 17 اسفندماه ماه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و 240 غرفه انواع اقلام کالایی مورد مردم در ایام منتهی به پایان سال و ماه مبارک رمضان را عرضه می کنند. 

 دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز ادامه داد: با توجه به تقارن عید نوروز و ضیافت رمضان که دو رویداد مهم برای کشور است، نمایشگاه بهاره با عنوان عید تا عید برای عرضه تولیدات ایرانی برگزار می‌شود که تا حداقل 20 درصد تخفیف برای محصولات در نظر گرفته شده است.

 انصاری با بیان اینکه هدف از برگزاری این رویداد دسترسی مردم به کالای ارزان‌تر است، تأکید کرد: تولیدکنندگان بدون واسطه و با قیمت مناسب محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند و بازرسان نیز بر روند برگزاری و عرضه کالا نظارت خواهند کرد.

 وی افزود: همچنین در نمایشگاهای بهاره و ضیافت مبارک رمضان البرز، اقلامی چون انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم خانگی کوچک و لوازم آشپزخانه و همچنین انواع محصولات خوراکی و مواد غذایی از جمله کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، قند و شکر، گوشت و مرغ تنظیم بازاری عرضه خواهد شد.

 گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان البرز همزمان با حضور «علیرضا شاه‌میرزایی» معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در استان البرز امروز پنجشنبه 17 اسفند برگزار خواهد شد.

کدخبر: 17159

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise