پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 11:22

در آخرین پنج شنبه سال برای مدیریت ترافیک انجام می‌شود؛

ایجاد دسترسی به بهشت سکینه(س) از شهرک صنعتی بهارستان

رئیس شهرک صنعتی بهارستان با اشاره به آمادگی کامل این مجموعه جهت ارائه خدمات به زائران اهل قبور بهشت سکینه(س) در آخرین ۵ شنبه و جمعه سال ۱۴۰۲ گفت: برای مدیریت ترافیک در مبادی ورودی و خروجی آرامستان، با ایجاد مسیر و دسترسی از شهرک صنعتی بهارستان، بخش قابل توجهی از بار ترافیک کاهش خواهد یافت.

کرج. امید بانوان؛ «رضا گل محمدی» در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی پنجشنبه و جمعه آخر سال که با حضور مسئولان و مدیران استانی و شهری، به میزبانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج در بهشت سکینه(س) برگزار شد، اظهار کرد: طی چند سال گذشته نحوه خدمت‌رسانی و بهبود ارائه خدمات در سازمان آرامستان‌ها رشد محسوس و قابل توجهی داشته که جا دارد از تمام زحمت کشان این مجموعه تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی در روزهای ۵ شنبه و جمعه آخر سال، بحث مدیریت ترافیک در مبادی ورودی و خروجی آرامستان است که با ایجاد مسیر و دسترسی از شهرک صنعتی بهارستان، بخش قابل توجهی از بار ترافیک کاهش خواهد یافت.

رئیس شهرک صنعتی بهارستان بیان داشت: شهرک صنعتی بهارستان مانند سال‌های گذشته آمادگی کامل جهت ارائه خدمات و ایجاد راه‌های دسترسی جهت تردد خودروهای زائران اهل قبور به بهشت سکینه(س) را دارد.

گل محمدی گفت: طی هماهنگی‌های لازم، امسال زائران اهل قبور می‌توانند از خدمات درمانی درمانگاه مستقر در شهرک صنعتی بهارستان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در بحث ۵ شنبه و جمعه آخر سال اگر تمامی دستگاه‌های ذیربط و دخیل در این مهم، وظایف خود را به درستی و به دقت انجام دهند، همانند سال گذشته شاهد رضایت‌مندی زائران اهل قبور با کمترین میزان انتقاد روبرو خواهیم شد.

کدخبر: 17163


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise