پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 11:42

مدیرکل صمت استان اعلام کرد؛

تشکیل بیش از 380 پرونده کالای قاچاق در البرز از ابتدای سال تاکنون

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از انجام 33 هزار و 341 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی از ابتدای 1402 تاکنون خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «محمد انصاری» از رشد 25 درصدی تعداد بازرسی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته  خبر داد و اعلام کرد: در این مدت برای 7 هزار 177 متخلف پرونده تشکیل شده و به مرجع رسیدگی کننده ارسال شده است.

 وی تصریح کرد: در بخش کالایی بیشترین تخلف در حوزه آرد و نان می‌باشد، همچنین بیشترین میزان شکایات مربوط به گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم اجرای تکالیف واحدهای صنفی، عدم صدور صورت حساب و تقلب بوده است.

 انصاری افزود: در 11ماه امسال، 382 پرونده قاچاق تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش 50 درصد رشد داشته است و ارزش ریالی این پرونده‌ها بالغ بر 757 میلیارد تومان می‌باشد.

 دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز ادامه داد: همه ظرفیت‌های تولیدی، تأمینی و نظارتی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز به کار گرفته شده تا آرامش لازم بر بازار استان حاکم باشد و حتما نظارت‌های ویژه بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان تصریح کرد: شهروندان محترم البرزی می توانند همه شکایات صنفی خود را از طریق تلفن گویای 124 به این اداره ارائه نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کدخبر: 17164

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise