پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 11:50

دهمین جشنواره «فصل انتظار» در البرز به ایستگاه آخر رسید

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری آئین اختتامیه دهمین دوره جشنواره فصل انتظار با معرفی نفرات برگزیده در این استان خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «هادی خانمحمدی» با بیان این مطلب که جشنواره فصل انتظار هرساله با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز برگزار می‌گردد، افزود: این جشنواره در راستای اجرایی سازی راهکار ۴-۱ سند تحول بنیادین و شیوه‌نامه ندای رحمت با محوریت طرح عطر انتظار و با هدف آشنایی نسل آینده‌ساز با ابعاد شخصیتی حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و فرهنگ مهدویت برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دهمین دوره این جشنواره با توجه به ابلاغ برنامه‌ فراگیر پرورشی با تغییراتی در محتوا و رشته های مسابقه همراه بوده است.

 رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: در این دوره بیش از ۲۰۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی به ویژه دانش‌آموزان مدارسی که از مربیان مهدویت بهره می‌بردند، مشارکت داشتند و ۹۵۰ اثر در رشته‌های سرود مهدوی، اردوی مهدوی، گفتمان مهدوی و قصه گویی مهدوی به مرحله نهایی راه یافته بودند که پس از داوری، به ۳۱۳ اثر و فعالیت برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

کدخبر: 17165


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise