پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 12:01

رصد بازار نوروز و رمضان با اکیپ‌های بازرسی در کرج

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، از آغاز رصد بازار نوروز و رمضان با اکیپ‌های بازرسی خبر داد و گفت: علاوه بر کالاهای پرمصرف مردم، کیفیت اقلام نیز در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای زیر ذره بین قرار دارد.

کرج. امید بانوان؛ «یحیی رمضانی» با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار را از نیمه دوم بهمن آغاز کردیم و هم اکنون اکیپ‌های مجرب بازرسی جهت اجرای طرح نظارت و پایش بازار فعال هستند.

 وی هدف از اجرای این طرح نظارتی را رصد دقیق بازار و قیمت‌ها جهت تسهیل خرید مردم دانست و افزود: در این بازرسی‌ها از ظرفیت اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی بهره می‌گیریم.

 فرماندار ویژه شهرستان کرج کالاهای تحت پایش در طرح نظارتی نوروز و رمضان را شامل گوشت و مرغ و لبنیات و میوه دانست و بیان کرد: علاوه بر کالاها و خدمات پرمصرف مردم، قیمت آش و حلیم و شیرینی و آجیل و ‌‌‌... نیز رصد می‌شود.

 رمضانی، اجرای طرح نظارتی را در مناطق درون و برون شهری اعم از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای تا رستوران‌های بین راهی عنوان کرد و گفت: همچنین نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و انبارها و سردخانه‌ها و مراکز عمده نگهداری کالا و شرکت های پخش نیز در برنامه وجود دارد.

 وی با تأکید بر رصد زنجیره تأمین تا توزیع کالا، خاطرنشان کرد: خریداران می‌توانند هرگونه شکایت بابت گرانفروشی و احتکار را با سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴ در میان بگذارند.

 

 

کدخبر: 17167


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise