پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 12:06

بازداشت سارق عابر بانک در محدوده عظيميه کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگيری سارق کارت‌های عابربانک با حدود يک ميليارد ريال سرقت از مالباختگان خبر داد.

کرج. امیدبانوان؛ سرهنگ «پيمان گودرزی» اظهارداشت: در پی افزايش سرقت کارت‌های عابر بانک شهروندان با يک شيوه مشابه در محدوده عظيميه کرج، رسيدگی به موضوع و دستگيری سارق يا سارقان، در دستورکار مأمورين کلانتری 14 رسالت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقيقات و پی جويی‌ها مشخص شد  اغلب سرقت‌ها به شيوه گير نمودن کارت های عابربانک صورت گرفته و مالباختگان ادعا داشتند کارت های عابر بانک توسط دستگاه خودپرداز خورده شده و سپس بعد از ساعتی مبالغی از حساب آنها سرقت شده است.

رئيس پليس شهرستان کرج ادامه داد: در گام بعدی با روش های تخصصی و تحقيقات فنی هويت متهم و شيوه سرقت کشف و محل مخفيگاه سارق را به دست آورده و سرانجام در اسفند ماه سال جاری مأموران عمليات کلانتری، سارق را در حين نصب قطعه در عابر بانک شناسايی  و در يک عمليات غافلگيرانه وی را دستگير کردند.

اين مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهم به کلانتري گفت: در بررسی های تکميلي از متهم بيش از يک ميليارد ريال سرقت از کارت‌های عابربانک کشف و متهم جهت تحقيقات تکميلي  در اختيار پليس آگاهی قرار گرفت.

 سرهنگ گودرزی در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام استفاده از دستگاه‌هاي خودپرداز به نصب قطعات اضافه در محل ورودی کارت‌های عابر بانک دقت عمل لازم را داشته باشند و موارد مشکوک را با پليس درميان بگذارند.

 

 

کدخبر: 17168


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise