پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 12:16

آماده‌باش آتش‌نشانی کرج در آستانه چهارشنبه پایانی سال

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری کرج از آماده‌باش اکیپ‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج در ایام منتهی به چهارشنبه پایانی سال خبر داد.

کرج. امید بانوان؛ «مجتبی عسگری» گفت: دستگاه‌های خدماتی کرج و سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج در آستانه چهارشنبه پایانی سال در آماده‌باش کامل قرار دارند.

 وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی با شعار «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در شهر کرج افزود: خودرو‌های نیرو‌های انضباط شهری شهربان و حریم بان نیز  به خاموش کننده‌ها تجهیز شده‌اند تا در نقاط حادثه خیز پای کار باشند.

 وی با بیان اینکه سامانه آتش‌نشانی نیز  با ظرفیت بالای خود آماده پاسخگویی به شهروندان است،  افزود: حوادث مربوط به فضای سبز نیز در این روز بیشتر است بنابراین از شهروندان تقاضا می‌کنیم مراقب فضای سبز شهر باشند.

 عسگری با بیان این مطلب که قبل از چهارشنبه پایانی سال نیز معمولا شاهد حوادثی در شهر هستیم، افزود: خانواده‌ها با هشیاری و آگاهی بیشتری از فرزندان خود مراقبت های لازم را داشته و از خطرات جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

 وی همچنین به خانواده‌ها توصیه کرد در شب چهارشنبه آخر سال در تردد‌ها همراه فرزندان خود باشند، از ریختن مواد آتش‌زا مانند نفت و بنزین روی آتش و از روشن کردن آتش در پارکینگ خانه‌ها خودداری کنند و در صورت وقوع حادثه  با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

 

 

کدخبر: 17170


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise