پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 22:43

درختکاری در رفوژ میانی جاده اشتهارد به ماهدشت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد از برگزاری مراسم گرامیداشت روز درختکاری با شعار منابع طبیعی با مشارکت مردم برای مردم (هر ایرانی سه نهال) در رفوژ میانی جاده اشتهارد به ماهدشت خبر داد.

اشتهارد. امید بانوان؛ «حسین نعمایی» در این مراسم که با حضور بخشدار بخش پلنگ آباد،  مسئولین شهرستانی و با همکاری اداره راهداری برگزار گردید، دوستداران طبیعت به یاد شهدای وطن، با هدف شرکت در طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال و نکوداشت روز درختکاری اقدام به کاشت نهال نمودند.

در این برنامه نعمایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد ضمن تشکر از حضور طبیعت دوستان گرامی سخنانی در خصوص ترویج فرهنگ منابع طبیعی و سایر برنامه‌های هفته منابع طبیعی ارائه کرد و گفت این نهالکاری که در رفوش میانی جاده اشتهارد به ماهدشت انجام شد قسمتی از محدوده پروژه بزرگ نهالکاری جاده اشتهارد به ماهدشت بوده که انشاالله کل مسیر اجرایی می‌گردد.

 در ادامه مراسم حاضرین با حضور در شهرک صنعتی امید البرز در کنار فرماندار شهرستان اشتهارد، معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، ریاست اداره بازرسی این  اداره کل، معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، اقدام به غرس نهال نمودند.

کدخبر: 17172


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise