پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 23:02

فرودگاه پیام البرز ظرفیت های بسیاری برای جذب گردشگران دارد

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: برگزاری اولین نمایشگاه صنعت هوایی در فرودگاه پیام علاوه بر نمایش توانمندی‌ها در زمینه صنعت هوایی می‌تواند به جذب گردشگران و همچنین معرفی این فرودگاه به عنوان یکی از ظرفیت‌های استان البرز کمک کند.

البرز. امید بانوان‌؛ «رحیم خاکی» روز پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 در نشست با مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام که در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه صنعت هوایی فرودگاه پیام با حضور برخی فعالان و رؤسای انجمن‌های گردشگری انجام شد، اظهار کرد: این فرودگاه ظرفیت های بسیاری در زمینه گسترش گردشگری البرز دارد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز وجود فرودگاه پیام را در البرز مزیتی برای استان برشمرد و گفت: گسترش پروازهای مسافری فرودگاه پیام به سایر استان‌ها می‌تواند تحولی در تسهیل جابجایی گردشگران داخلی ایجاد کند.

به گفته خاکی هماهنگی‌ بین بخش دولتی و خصوصی برای توسعه تورهای گردشگری از فرودگاه پیام و گسترش امکانات زیرساختی و رفاهی گردشگران ورودی به البرز و استفاده از ظرفیت‌ سرمایه گذاران علاقه‌مند به حوزه گردشگری در این زمینه می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

فرودگاه پیام ظرفیتی ارزشمند برای استان البرز

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام نیز در این نشست فرودگاه پیام را با پهنه 10 هزار هکتاری که حدود 3600 هزار هکتار آن را منطقه ویژه اقتصادی تشکیل داده ظرفیت ارزشمندی برای استان البرز عنوان کرد.

«اکبر قنبرپور» نزدیکی این فرودگاه به پایتخت و شاهراه‌های ارتباطی از دیگر ویژگی‌های این فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی برشمرد و گفت:  از سال 98 با اضافه شدن قابلیت پروازهای مسافری ظرفیت بالایی برای گسترش گردشگری در استان البرز ایجاد شده است.

کدخبر: 17173


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise