پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 23:20

درختکاری در گلزار شهدای روستای گوران شهرستان طالقان با حضور مسئولین

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان از مراسم باشکوه نهالکاری که در دومین روز از هفته منابع طبیعی با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستانی در گلزار شهدای روستای گوران خبر داد.

طالقان. امید بانوان؛ «همایون اسماعیلی» در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دهیاری روستای گوران به منظور فراهم نمودن مقدمات این مراسم و تلاش‌های  شورای اسلامی روستای گوران جهت انجام سنت حسنه درختکاری  و توزیع نهال هم در روز انتخابات که مظهر تجلی اراده ملت ایران بود و هم در طول هفته گرامیداشت منابع طبیعی  قدردانی نمود.

در ادامه دهیاری روستای گوران نیز ضمن تقدیر ازمسئولین با اهدای هدیه و تقدیرنامه از زحمات این بزرگواران در جهت آبادانی و اعتلای فرهنگ منابع طبیعی قدردانی کرد.

در انتهای مراسم مردم و مسئولین با شعار هر ایرانی سه درخت با نشاط بسیار زیادی در هوای سرد طالقان دست در دست هم این سنت حسنه را ادا کرده و با کاشت نهال در گلزار شهدای روستای گوران یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

گفتنی است این مراسم با حضور مسئولین شهرستانی از جمله ریاست اوقاف، مدیرت جهاد کشاورزی، ریاست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ریاست هلال احمر، ریاست بنیاد شهید، بخشدار بالا طالقان و سایر مسئولین شهرستان طالقان برگزار گردید.

کدخبر: 17176


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise