جمعه، 18 اسفند 1402 - 10:39

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج

به پویش «خانه تکانی سبز» بپیوندید

همزمان با فرا رسیدن سال نو و در راستای ارتقای سطح مشارکت‌های اجتماعی شهروندان به منظور حمایت از آسیب دیدگان و افراد در معرض آسیب و همچنین ایجاد حس دلگرمی در بین آنها، پویش خانه تکانی سبز توسط سازمان‌های مدیریت پسماند اجرا می‌شود.

 کرج. امید بانوان؛ «محمد رضا خسروی» گفت: در راستای حمایت و خدمت‌رسانی به نیازمندان شهر و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در سطح شهر این سازمان از عموم شهروندان دعوت کرد تا البسه و اسباب‌بازی های مازاد و سالم خود را به منظور اهدا به گروه‌های نیازمند به غرفه‌های بازیافت تحویل نمایند.

 خسروی در خصوص  مراحل اجرایی طرح عید مهربانی گفت: این سازمان در مرحله اول با  اطلاع‌رسانی و دعوت از عموم شهروندان از آنها درخواست نمود پسماندهای کاغذ ومقوا ، پسماندهای دارو ، پسماندهای بسته‌بندی شیشه‌ای و فلزی، بطری و سایر پسماندهای خشک قابل بازیافت را به این غرفه‌ها تحویل دهند.

 وی از عموم شهروندان  دعوت کرد تا  با حضور فعال و مشارکت گسترده در این طرح  رنگ شادی و نشاط را  بین خانواده های نیازمند گسترش دهند.

 این مقام مسئول در ادامه ضمن تأکید بر فعالیت‌های تبلیغاتی با هدف فرهنگسازی، یادآور شد: طراحی و برنامه‌ریزی پادکست، تقدیر از همیاران بازیافت، ساخت محتواهای فرهنگی با مفاهیم مدیریت پسماند، ارائه هدایای ویژه عید در خانه‌های بازیافت از جمله دیگر برنامه‌های این سازمان برای عید 1403 است.

 خسروی با بیان اینکه در این ایام با حجم بالای زباله‌ها مواجه هستیم، تأکید داریم شهروندان در تفکیک پسماند از مبدأ را حین خان‌ تکانی رعایت کنند.

 وی در پایان به راه‌اندازی پویش «سبز شو» اشاره و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با کلید واژه سبز شو به تمامی صفحات مجازی شماره تماس 09226330617 عضوی از خانواده بزرگ سبز مدیریت پسماند خواهند شد، در این میان افراد به قید قرعه جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد.

کدخبر: 17183


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise